Vibracija varikliui dirbant
Vibracija varikliui dirbant gali būti stebima dėl įvairių priežasčių – užteršti inžektoriaus purkštukai (purkštukas), nėra kibirkšties cilindre, kompresijos perkryčiai cilindruose, įstrigę (pasidengę nuodegomis) stūmoklio žiedai, nudilusios variklio atramos (pagalvės) arba nudilę sukibimo diskai.
Rekomendacijos
Variklis dreba (trikdžiai maitinimo sistemoje). Tikėtina priežastis: užsiteršę inžektoriaus purkštukai (purkštukas).
Rekomenduojama praplauti inžektorius - MaxiFlush koncentratas, kuro sistemos valiklis (benzinas).
Variklis dreba (nestabiliai dirba vienas iš cilindrų). Tikėtina priežastis – nėra kibirkšties cilindruose (gedimai elektros grandinėje).
Rekomenduojama užtikrinti nepertraukiamą degimo žvakės darbą.
Nestabilus variklio darbas dėl kompresijos perkryčių cilindruose, įstrigusių (pasidengusių nuodegomis) stūmoklio žiedų. Pašalinti nuodegas nuo stūmoklio žiedų.
Rekomenduojami produktai:
Variklio apdorojimas Revitalizantu.
Rekomenduojami produktai:
- Revitalizantas 1Stage benzininiams ir dyzeliniams varikliams
- Atominis metalo kondicionierius Maximum su Revitalizantu 1 Stage
- Revitalizantas EX120 benzininiams varikliams
- Revitalizantas EX120 dyzeliniams varikliams
Susidėvėjusios variklio atramos (pagalvės).
Rekomenduojama pakeisti variklio atramas.
Nudilę sukibimo diskai. Vibracija bus jaučiama liečiant ir automobiliui greitėjant (diskų praslydimas).
Rekomenduojama atlikti sukibimo detalių remontą ir pakeisti nudilusias detales.
Skaityti daugiau