Bitumo dėmė
Bituminiai teršalai, patenkantys ant automobilio kėbulo nuo asfalto, gali rimtai pažeisti kėbulo dangą. Vasarą lengvos naftos frakcijos, esančios bitumo sudėtyje, kontaktuodamos su kėbulo danga patenka į emalio ir lako sluoksnius. Ypač dėl to kenčia „metalik“ ir „perlamutro“ dažai, taip pat dvisluoksnės vienatonės dangos, nes į laką bitumas įsiskverbia greičiausiai. Palaipsniui bitumas kietėja, ir jei šviežią bitumą galima pašalinti po vieno sudrėkinimo, tai kietą, sustingusį bitumą pašalinti sunkiau, nes reikia keliais etapais tirpinti valikliu storą sluoksnį sustingusio bitumo. Žiemą padangų dygliai intensyviai daužo asfalto dangą, dėl to bitumo mikrodalelių ir žieminio kelio reagento mišinys patenka ant automobilio kėbulo, ant jo paviršiaus sudaro sunkiai pašalinamą, sunkiai nuplaunamą teršalų sluoksnį, pasižymintį aukšta adhezija lako ir dažų dangai.
Rekomendacijos
Antibitum – bitumo dėmių šalintojas.
Pastaba
- Bituminių teršalų pasekmės bus daug mažesnės, jei automobilio kėbulas bus apsaugotas plėvele, kuri susiformuoja naudojant poliruojančią priemonę Verylube Lako ir dažų dangų poliruoklis – priemonę automobilio kėbulo lako ir dažų dangai apsaugoti.
- Pašalinus bitumą ant lako ir dažų dangos gali pasilikti senų dėmių šalinimo pėdsakų – pilkas atspalvis ant tamsių automobilių ir gelsvas – ant šviesių.
- Prieš šalinant dėmes automobilį reikia nuplauti, kad nebūtų subraižyta lako ir dažų danga šalinant bitumą.
- Lengvai šalinamos tik šviežios dėmės, kurios ant paviršiaus yra ne ilgiau kaip parą.
- Senos dėmės šalinamos palaipsniui, nuimant teršalus sluoksnį po sluoksnio.
- Nereikėtų norint pagreitinti procesą naudoti daugiau jėgos ir stipriai trinti skudurėliu, nes taip galima stipriai pažeisti dangą.