Buvo atliktas kapitalinis variklio remontas

autorius Justas Radvila October 26, 2023 Kategorijos: Prekių pasirinkimas pagal problemą

Bet kuris vidinio degimo variklis po kapitalinio remonto yra blogesnis nei naujas variklis. Visų dydžių priderinimo tikslumas ir visų paviršių – tiek alkūninio veleno, tiek ir cilindrų – apdorojimo grynumas daug žemesnis, nei taikant gamyklines technologijas. Tai lemia, kad tokių vidaus degimo variklių įvažinėjimo sąlygos yra daug drastiškesnės. Jų negalima apkrauti bent pirmuosius 3000–4000 km. Dažniausiai pirminis variklio po kapitalinio remonto įvažinėjimas trunka pirmuosius 2–3 tūkstančius kilometrų, o galutinis detalių įdirbimas pasiekiamas pravažiavus 10–15 tūkstančių kilometrų. Egzistuojanti nuostata, kad pirminio variklio įvažinėjimo (1,5–2 tūkst. km) metu galima pilti pigiausią, vadinasi, žemos kokybės alyvą, iš esmės yra neteisinga. Atvirkščiai, detalės dirba įtempčiausiu režimu, nes jų paviršiai tarpusavyje liečiasi tik mikronelygumų viršūnėlėmis, kurios visada lieka po mechaninio apdorojimo.

Vaizdo problemos

Rekomendacijos

Naudojant XADO gelius – revitalizantus varikliams iš karto atlikus variklio kapitalinį remontą nebelieka sąvokos „pirminis įvažinėjimas“ ir detalės, naudojant gamintojo rekomenduojamą variklio alyvą, idealiai prisiderina visam tarnavimo laikui. XADO geliai – revitalizantai varikliams užtikrins idealų naujai sumontuotų detalių priderinimą. Be to, ne mažiau kaip 2 kartus sutrumpėja įvažinėjimo trukmė ir nebelieka reikalo keisti variklio alyvos pasibaigus „pirminio įvažinėjimo“ etapui, nes neišvengiamai nuo įvažinėjimo pradžios kaupiamos drožlės alyvoje formuoja metalo keramikos sluoksnį ant darbinių trinties paviršių ir per trumpą laiką suformuoja optimalius šiluminius tarpus tarp detalių. Ypač efektyvus variklio apdorojimas XADO geliais – revitalizantais keičiant kai kurias variklio detales (stūmoklius, stūmoklių žiedus ir įdėklus) ir netekinant cilindrų bei nešlifuojant alkūninio veleno kakliuko. Šiuo atveju variklio apdorojimas XADO geliais – revitalizantais leidžia atkurti iš dalies nudilusius cilindrų ir alkūninio veleno kakliuko darbinius paviršius, taip pat idealiai priderinti naujai sumontuotas detales prie tų, kurios nebuvo keičiamos atliekant remontą.

Pastaba

  • XADO gelis – revitalizantas cilindrams rekomenduojamas kaip papildoma priemonė darbiniams paviršiams atkurti keičiant kai kurias variklio detales (stūmoklius, stūmoklių žiedus ir įdėklus) ir netekinant cilindrų bei nešlifuojant alkūninio veleno kakliuko. Naudojamas užtepant ploną sluoksnį ant iš dalies nudilusių cilindrų darbinių paviršių prieš montuojant stūmoklius variklio surinkimo metu. Padeda per trumpą laiką atkurti dalinį cilindrų darbinių paviršių nudilimą.
  • XADO gelis – revitalizantas benzininiams varikliams arba XADO АМС Maximum Atominis metalo kondicionierius su Revitalizantu rekomenduojamas siekiant visapusiškai apdoroti benzininius variklius iš karto paleidžiant suremontuotą variklį, jei nėra surinkimo defektų.
  • XADO gelis – revitalizantas dyzeliniams varikliams arba XADO АМС Maximum rekomenduojamas siekiant visapusiškai apdoroti dyzelinius variklius iš karto paleidžiant suremontuotą variklį, jei nėra surinkimo defektų.

Skaityti daugiau