Užterštas (alyvuotas) variklis
Ilga automobilio eksploatacija sudėtingomis sąlygomis, variklio perkaitimas, padidėjęs slėgis tepimo sistemoje, nekokybiškų variklio alyvų naudojimas lemia guminių sandariklių dilimą ir senėjimą (elastingumo praradimą). Dėl šios priežasties variklyje atsiranda alyvos pėdsakų (alyvos pratekėjimų). Alyvos pratekėjimai ne tik užteršia variklio išorinį paviršių, bet ir leidžia abrazyvui (dulkėms, smėliui ir pan.) patekti į variklį, todėl greičiau dyla visas variklis.
Be to, dėl sumažėjusio karterio ventiliacijos sistemos kanalų ir reguliuojančio vožtuvo praėjimo angų skersmens (dervos nuosėdos, šlakai) padidėja karterio dujų slėgis, alyva išmetama (pulsuoja) per alyvos matuoklio angą, vožtuvo dangtelio, benzino siurblio, tramblerio ir pan. tarpines. Susikaupusios karterio dujos blogina variklio alyvos savybes ir sudėtį. Varikliuose su karbiuratorine maitinimo sistema karterio ventiliacijos sistemos gedimai neturi esminės įtakos degimo ir maitinimo sistemos darbui. Šiuolaikiniuose varikliuose, kuriuose sumontuota kuro įpurškimo sistema, dėl ventiliacijos sistemos normalaus darbo pažeidimų variklio valdymo sistemos darbas gali visiškai sutrikti.
Rekomendacijos
Siekiant atkurti guminių sandariklių darbinių paviršių elastingumą ir pašalinti alyvos pratekėjimus Stop Leak Engine – stop – tekėjimas variklis, alyvos priedas.
Kad karterio ventiliacijos sistema tinkamai veiktų keičiant alyvą variklio tepalo sistemą praplauti - VitaFlush – tepalo sistemos valiklis (universalus) arba TotalFlush - tepalo sistemos valiklis varikliams su nuodegų šalinimo nuo stūmoklio žiedų poveikiu arba Verylube Tepalo sistemos valiklis (greitas arba švelnus), arba JET 100 Adaptacinis variklio tepalo sistemos plovimas (greitas arba švelnus).
Siekiant pašalinti alyvos dėmes nuo išorinių variklio paviršių prieš plovimą naudoti VERYLUBE Variklio paviršiaus valiklis..