Kondensatas po kuro bako dangčiu
Ant vidinių kuro bako paviršių kondensatas susidaro tada, kai transporto priemonė laikoma šiltoje patalpoje, esant bake nedideliam kiekiui degalų. Kuo mažiau degalų bake ir kuo didesni perkryčiai tarp garažo ir išorės temperatūros, tuo daugiau vandens kondensuojasi bake. Taip pat vanduo gali patekti kartu su degalais, juos pilant į baką.
Po kurio laiko vanduo, susimaišęs su degalais, sutrikdo kuro siurblio ir žvakių darbą. Ypač ši problema aktuali dyzeliniams ir inžekciniams varikliams. Dyzeliniuose varikliuose žiemą dėl susidariusio kondensato užšąla kuro vamzdeliai ir filtrai.
Nestabilus variklio darbas: variklio apsukos bus nevienodos, variklis dirbs trūkčiodamas, ypač nelygiame kelyje ir esant nepilnam kuro bakui.
Galima pašalinti drėgmę iš kuro bako ir kuro sistemos, naudojant specialias vandens pašalinimo iš kuro bako priemones.
Rekomendacijos
- PETROLTANK – kompleksinis kuro sistemos valiklis
- DIESEL–LUX – kompleksinis apdorojimas - priemonė dyzelinio kuro savybėms pagerinti ir variklio kuro sistemai valyti
- Multi Cleaner (Gasoline) – benzininio variklio kuro sistemos valiklis
- F8 Complex Formula (Diesel) - dyzelinio variklio apsauga nuo nekokybiškų degalų naudojimo pasekmių.