Variklis dūmina
- Variklis dūmina būdingais pilkšvai mėlynais dūmais.
Tikėtinos priežastys: nudilusi variklio cilindro ir stūmoklio grupė, vožtuvai, ribokšliai, įstrigę (pasidengę nuodegomis) stūmoklio žiedai, nudilę turbinos slidimo guoliai arba turbinos variklių sandarikliai, nėra kibirkšties viename iš cilindrų (gedimai elektrinėje grandinėje). - Variklis dūmina baltais dūmais.
Tikėtinos priežastys: kondensatas variklyje ir išleidimo sistemoje, gedimai aušinimo sistemoje. Nedidelis dūminimas įjungiant šaltą variklį (ypač šltu oru) yra normalus dalykas. Jeigu variklis dūmina ir pakaitinus iki darbinės temperatūros, reikia kreiptis į servisą. - Variklis dūmija juodais dūmais.
Tikėtinos priežastys: kuro sistemos gedimai, būtina diagnostika.
Rekomendacijos
Nuodegų šalinimas nuo stūmoklio žiedų: Nuodegų šalintojas – nuodegų šalinimas nuo stūmoklio žiedų.
Tepalo sistemos plovimas: VitaFlush – tepalo sistemos valiklis (universalus), kuris pilamas į variklio alyvą (rida nuo 400 iki 1000 km).
Alyvos klampumo didinimas: Complex Oil Treatment – priedas nuo dūmijimo su Revitalizantu.
Variklio apdorojimas Revitalizantu: Atominis metalo kondicionierius Maximum su Revitalizantu 1 Stage arba Revitalizantas 1Stage benzininiams ir dyzeliniams varikliams.
Naudojant Revitalizantą varikliui, cilindro paviršiuje pašalinami paviršiniai defektai, atkuriama detalių geometrija, todėl padidėja kompresija cilindruose, užsandarinami tarpai, sumažėja alyvos sąnaudos ir dūmingumas.