Žemas alyvos slėgis variklyje
Nustatomas pagal mirksinčią arba nuolat šviečiančią kontrolinę alyvos slėgio lemputę prietaisų skydelyje, ypač įšilus varikliui.
Priežastys / Rekomendacijos
1.Padidėję tarpai tarp švaistiklių kakliukų ir įndėklų.
- Alyvos siurblys nesukuria reikiamo slėgio, nes yra nuosėdų ant vidinių siurblio detalių, siurblio detalės nudilusios, užsiteršęs alyvos ėmiklio tinklelis.Jei tarpų tarp alkūninio veleno švaistiklių kakliukų, įndėklų ir tepalo filtro detalių padidėjimas nėra kritinis ir mirkčioja arba nuolat dega kontrolinė alyvos slėgio lemputė varikliui dirbant tuščiomis apsukomis, į tepimo sistemą reikia įpilti - Atomex Complex Oil Treatment - priedo nuo dūmų su revitalizantu. Į tepimo sistemą taip pat reikia įpilti variklių tepalų sistemos valiklio XADO VitaFlush skaičiuojant 100 ml 1 litrui variklio alyvos ir nuvažiuoti 700–1000 km. Tada pakeisti variklio alyvą ir tepalo filtrą ir, jei reikia, vėl įpilti vieną iš pirmiau nurodytų priemonių siekiant laikinai padidinti alyvos slėgį iki bus pašalintas detalių dilimas naudojant XADO Revitalizantą. Vėliau, esant naujai įpiltai alyvai apdoroti variklį XADO Revitalizantu siekiant atkurti nudilusius alkūninio veleno įndėklus ir kakliukus, kad būtų normalizuotas alyvos slėgis: XADO gelis – revitalizantas (pagal variklio tipą: dyzeliniams arba benzininiams varikliams); XADO Revitalizantas EX 120 (pagal variklio tipą dyzeliniams arba benzininiams varikliams); XADO 1 Stage; XADO АМС Maximum. Atlikus visą apdorojimą ir pravažiavus 4–5 tūkst. km, nekritinis alkūninio veleno įndėklų ir kakliukų bei tepalo siurblio detalių susidėvėjimas visiškai kompensuojamas ir alyvos slėgis normalizuojasi.
- Jei dėl netinkamo inžektoriaus ar purkštukų darbo variklio alyva yra praskiedžiama degalais ir pradeda mirkčioti kontrolinė alyvos slėgio lemputė varikliui dirbant tuščiomis apsukomis, į praskiestą alyvą patariama įpilti vieną iš toliau nurodytų priemonių: Atomex Complex Oil Treatment. Lygiagrečiai į degalų baką įpilti vieną iš toliau nurodytų kuro sistemos valiklių pagal variklio tipą (dyzelinis arba benzininis): Verylube Kompleksinis kuro sistemos valiklis (Diesel arba Gasoline); Verylube Kuro sistemos valiklis (Gasoline); Atomex F8 Complex Formula (Diesel arbaGasoline); Atomex Multi Cleaner (Diesel arba Gasoline). Sunaudojus degalus su valikliu, prieš eilinį degalų pylimą įpilti į degalų baką XADO Revitalizantas EX 120 visų rūšių kuro aparatūrai arba dyzeliniams varikliams XADO Gelis – revitalizantas aukšto slėgio kuro siurbliams. Kuro sistemos išvalymas ir apdorojimas XADO Revitalizantu leidžia atkurti normalų inžektorių arba purkštukų darbą ir užkertą kelią didesniam degalų kiekiui patekti į variklio alyvą. Jei degalai yra skiedžiami aušinimo skysčiu, reikia išmontuoti ir suremontuoti variklį.
- Esant nepakankamam alyvos lygiui reikia pripilti alyvos iki reikiamo lygio.
- Sumažėjus slėgiui dėl aukšto pasipriešinimo tepalo filtre pakeiskite tepalo filtrą į rekomenduojamo modelio filtrą.
- Jei tepalų slėgio daviklis yra nebetinkamas naudoti, pakeiskite jį.
- Jei slėgio redukcinis vožtuvas užstringa, būtina jį pakeisti.